9/4

Kom nyss ut ur duschen och upptäckte nu att jag tagit alldeles för mkt mousse i håret.. Tjänare i-landspoblem. Så vad har då hänt idag? Inte jättemycket, skjutsade till tåget innan jag åkte till stallet och tog en helt underbar ridtur. VÄDRET ÄR JU HELT SJUKT HÄRLIG GOTT FOLK :D

Ikväll blir det krogen med ett litet gäng på typ 8 pers, ska bli kul :) MEN, jag har ju inga kläder!!! Tänk att man jämt känner så va :P Får bli sådär stenrik så man kan köpa nytt varje gång man ska hitta på ngt! Nä men funderar på att vara lite tjuvaktig och gå in i mammas och systers garderoben en sväng hihi...

Jag har en liten djävul som sitter i magen. Fast den är inte röd, utan kolsvart. Men röda ögon och ett riktigt elakt flin. Hoppas den inte börjar ge sig på förståndet nu.. Det verkar så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0