26/4

Vad har hänt med min motivation kära läsare? Har ju inget att skriva haha? Men så går man in här och tänker "nu kan det väl ändå inte vara en endaste som klickat hit..." Och så har ni det, det gör en glad :) Och vädret är ju helt underbart, känns som att det är sommar. Har ju till och med legat och solat med Frida några dagar. Lovely!

Ja vad ska man säga, var ju lätt stördaste salstentan jag skrivit hittills i torsdags. Ni vet när man inte har överhuvudtaget ett endaste litet hum om hur det kan gå! Det är inte kul :(
Och nu håller jag på och läser och skriver på ett arbete jag missat tidigare så det är full rulle dygnet runt känns det som!
På torsdag kommer i vilket fall Carro "hem" igen, ska bli roligt! Att umgås normalt igen. Fattar inte att vi bara setts vid tre tillfällen det senaste halvåret..! Men jag tror det blir braaaaaaa :)

Och maj kommer gå sjukt fort! Ska jobba heltid den 5-13, eventuellt längre. Sedan ska jag skriva b-uppsatsen under tiden, tävla några gånger och planerar att åka och hälsa på både Joss & Johanna. Kommer bli himla skoj! Så länge man slipper omtentan där den 1 juni hehe... Det håller vi tummarna för!

Idag ska jag läsa ut äckelboken och träna i paddocken, för imorgon blir det vaccination och då får ju inte Damen gå hårt på ett par dagar. Och vi har varit alldeles för lata det sista! (läs; JAG har varit för lat). Och ikväll ska jag åka till min älskling igen. Han är på två arbetsintervjuer idag. Håller alla tummar jag har, han behöver lite medvind nu :)

NU FÅR JAG FIXA KAMERA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0