16/4

Hej dear readers. Hur härligt är det inte med vår då? Var faktiskt en sväng i trädgården förut, och hjälp vad fint det börjar bli! Blommor och grönt gräs, det var längesen man såg det nu hörrni :) Men ändå, det känns inte som när man var liten längre. Samma som med julkänslan man alltid fick, men inte längre! Så tråkigt att det blir så men men vad göra? Får väl ge mig ut och plocka ett gäng med vitsippor!

Igår borde jag & Rickardarna fått rejält med vuxenpoäng, ute på värsta promenaden vid elva på kvällen, skippade med andra ord krogen. Inte illa! Haha men skämt åtsido, nu ska mitt halvnyttiga liv börja. 60 minuters promenad varje dag, förutom ridningen! Då kommer förhoppningsvis välmåendet komma som ett litet brev på posten :)

Nu ska jag snart iväg och handla med pojkarna, hade tänkt bjuda på pitabröd med kyckling, tomat, majs och potatissallad. Jisses nu blev jag hungrig bara för det...!

Kanske hälsa på Joss i Karlstad nästa helg...?


Nice bild från sist vi var där. Tempel tror jag klubben hette?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0