15/4

Hej på er!
Sitter här och kom nyss hem från skolan :) Var rätt jobbigt för sov ju inte så mycket (eller läs effektivt, alkohol har ju den tendensen.... haha) och somnade la inte förrän ett igår. Men det gick allt bra ändå :)
Idag var det hur som helst en som gästföreläste om hennes liv med fyra av fem barn som har bokstavskombinationer, ADHD, autism, aspergers. Riktigt givande faktiskt! Vissa människor är verkligen hur starka som helst, men det visar sig kanske inte förrän det verkligen behövs. Hur som helst, grym morsa och man förstår inte hur kommuner tänker när dom inte vill bevilja LSS-stöd då "behovet-inte-finns". Visst, har man fyra barn med funktionsnedsättningar, nej då blir man ju inte alls utmattad ibland och beöver avlastning!?

Ibland känns det som att vissa lagar finns till bara för att det ska se snyggt ut utifrån...?

Hade grymt mysigt i fjällen som sagt! Riktigt coolt att se Hoffmaestro också, visste inte att dom var SÅ bra! Däremot är det biig shame on me för jag tog inga bilder alls.... Tur att man har en så söt vän som använder kameran mer flitigt :)





Snodda från snygga carolineslillablogg.blogg.se
OCH JAG BEHÖVER KLIPPA MIG!!

Nu blir det snart stallet. Riktigt sjukt vad jag saknade min lilla havremoppe dom här dagarna jag var borta! Ska pussa henne i massor <3 Sen blir det till att sticka till Rick och ha fredagsmys. Ska pussa honom i massor också hihi!


Vet inte vad jag ska göra när du inte finns längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0